Search
Close this search box.

Returnare produse

Ai un produs de returnat?

În cazul în care ați comandat un produs și doriți să îl returnați, trebuie să citiți termenii și condițiile de returnare și urmați procedura de returnare prezentată în continuare pe această pagină, completând formularul de retur.

În momentul în care unul dintre operatorii noștri va prelua solicitarea dvs. veți fi contactat pentru confirmare și soluționare.

Termeni și condiții de retur

  1. Cumpărătorul are dreptul de a renunța la Comandă și de a se retrage din Contract, respectiv să returneze Bunul și/sau să renunțe la Serviciul oferit de către Vânzător, în termen de 14 zile, fără a invoca niciun motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun și/sau Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Bunului și/sau Serviciului.
  2. În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta are obligația de a urma instrucțiunile și de a completa formularul de retur, disponibile la adresa: https://www.masstexromania.ro/returnare-produse.
  3. În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract în cadrul termenului legal de retragere, trebuie să returneze toate accesoriile, precum și alte produse (dacă acestea au existat) care au însoțit Bunul și/sau Serviciul respectiv în cadrul unei oferte. De asemenea, Cumpărătorul are obligația să asigure pregătirea produsului de livrare și ambalarea corespunzătoare!
  4. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client/Cumpărător!
  5. În cazul în care Cumpărătorul se retrage din Contract în cadrul termenului legal de retragere, Vânzătorul va rambursa suma în contul Cumpărătorului (același cu cel din care a fost făcută plata), în maxim 14 zile de la data în care Vânzătorul a fost informat și returul a fost acceptat.
  6. Vânzătorul își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumei către Cumpărător, până când returnarea Bunului se face către Vânzător și acesta verifică starea și integritatea Bunului.
  7. Dacă Bunul returnat prezintă urme de uzură sau se află într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (ambalaj deteriorat, accesorii lipsă, lovituri, zgârieturi, tăieturi, pete etc.), Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita și reține Cumpărătorului o taxă pentru readucerea Bunului într-o stare comercială (igienizare, reparare, înlocuirea unor piese sau accesorii). Contravaloarea taxei va fi comunicată Cumpărătorului la recepționarea Bunului căruia i s-a făcut retur.
  8. Bunuri pentru care nu se asigură dreptul de returnare:
      • Bunuri care au fost confecționate după preferințele Cumpărătorului (personalizate sau create la comandă);
      • Bunuri sigilate care nu pot fi returnate (sau re-vândute) din motive de siguranță a sănătății, precum Bunurile care au fost vândute sub mențiunea „sterile” și care au fost desigilate de Cumpărător (deci, nu mai sunt sterile);
      • Bunuri care au etichete rupte, dezlipite sau care au documente lipsă (certificat de garanție, manual de instrucțiuni etc.);
      • Bunuri care prezintă urme de uzură sau se află într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (ambalaj deteriorat, accesorii lipsă, lovituri, zgârieturi, spărturi, urme de lichide etc.);
      • Bunuri care prezintă urme de purtare, tăieturi, rupturi, pete, care au fost spălate sau decolorate (în cazul Bunurilor din categoria produse textile);
      • Bunuri pentru care valoarea aducerii într-o stare comercială depășește 50% din valoare produsului;
      • Bunuri care prezintă urme de utilizare necorespunzătoare sau excesivă;
      • Bunuri care au fost defectate cu intenție de către Cumpărător sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate;
      • Bunuri consumabile, din care Cumpărătorul a utilizat/consumat o anumită cantitate și nu mai poate fi returnate (re-vândute).
  9. În cazul produselor consumabile sanitare (măști de protecție, mânuși, dezinfectanți sau alte produse asemănătoare) vor fi acceptate la retur numai dacă acestea sunt sigilate și fără urme de utilizare!
  10. Produsele aflate în secțiunea “Promoții și reduceri“, pot fi schimbate, însă NU POT FI RETURNATE!

Procedura de returnare produse

Pentru a returna produsele te rugăm să urmezi pașii următori:

  1. Citiți cu atenție termenii și condițiile de mai sus în vederea efectuării returnării de produse;
  2. Completați formularul de retur și așteptați să fiți contactat de unul din operatorii noștri (termen de răspuns 1-2 zile lucrătoare);
  3. Dacă ați primit confirmarea de la operatorul nostru în vederea efectuării returnării, te rugăm să trimiți produsul ambalat corespunzător, însoțit de toate accesoriile și documentele cu care acesta a fost primit, prin intermediul unei firme de curierat, fără ramburs!
  4. Menționați pe scrisoarea de transport (AWB): „RETUR COMANDĂ ROMMEDICAL”!
  5. După ce produsele au ajuns la noi, acestea vor fi verificate să fie în conformitate cu termenii și condițiile din prezentul document, după vei fi contactat în vederea finalizării procedurii de retur.
 

Mențiuni importante

Ne respectarea termenilor și condițiilor din prezentul document poate duce la refuzul returului din partea Vânzătorului!

Nu trimiteți Bunuri retur înainte de a completa formularul de mai jos sau înainte de a lua legătura cu unul dintre operatorii noștrii! În acest caz putem refuza returul!

Ne rezervăm dreptul de a refuza returul în situația unor abuzuri ale acestui serviciu (returnări repetate)!

Returnarea sumei aferente Bunului se returnează într-un cont bancar (în lei), deschis pe numele Cumpărătorului, în termen de 14 zile. Pentru comenzile plătite Online cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Cheltuielile de transport pentru retur sunt suportate de către Cumpărător!

De asemenea, este foarte IMPORTANT să menționați pe scrisoarea de transport (AWB)  „RETUR COMANDĂ MASSTEX„.

Puteți solicita sprijin pentru a identifica dacă produsul întrunește condițiile de returnare, precum și pentru suport în procesul de returnare, apelând: 0242 332 226.

Formular de retur

Introduceți adresa dumneavoastră de email!

Introduceți numărul de factură sau numărul de comandă!

Introduceți numărul dumneavoastră de telefon!

Introduceți data când a fost achiziționat produsul (data de pe factură sau data de pe chitanță)!

Introduceți adresa dumneavoastră completă!

Imagine CAPTCHA

Acest lucru ne ajută să prevenim spam-ul.